Melding maken

Het Vlaamse kruis streeft naar een optimale dienstverlening, met aandacht voor klantvriendelijkheid. Toch kan het zijn dat u niet 100% tevreden bent met de dienstverlening van Het Vlaamse Kruis of haar medewerkers. In dit geval laat ons zeker iets weten, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Een melding betreft een bepaalde tekortkoming van Het Vlaamse Kruis vzw of een probleem waarvan je wilt dat dit wordt opgelost.

Een klacht is een uiting van ontevredenheid over de dienstverlening van Het Vlaamse Kruis vzw, dit kan gaan over de manier waarop je behandeld werd door de medewerker, de manier waarop medewerker/afdeling de dienstverlening heeft uitgevoerd (of niet uitgevoerd) of de termijn waarop het (niet) heeft uitgevoerd, enz.

Jouw melding of klacht komt terecht bij de aangestelde van de hoofdzetel van Het Vlaamse Kruis vzw, die deze met discretie behandeld.

Afhankelijk van de aard van de melding/klacht wordt deze in behandeling genomen door ofwel een lokale vertegenwoordiger van de afdeling of provinciebestuur, een medewerker van de hoofdzetel, de directie of de Commissie Geschillen.

Indieners van een klacht ontvangen per e-mail een bericht met registratienummer zodra de klacht is geregistreerd en wordt behandeld. 

Bij klachten over grensoverschrijdend gedrag kan er tevens ook klacht worden neergelegd bij de politie, meer info.

Anonieme klachten kunnen niet worden behandeld. 

Jouw contactgegevens

Vul a.u.b. alle velden in!

Ga akkoord met de voorwaarde om het formulier in te sturen!